sobota, 15 marca 2014

Przestań niepokoić się o swoje mieszkanie – zaufaj znawcom!

Mieszkam sama w małym domku na peryferiach miasta i za każdym razem usterka to dla mnie ogromny kłopot, bo nie mam do kogo zwrócić się kiedy coś się dzieje. Już parę razy doszło do poważnej awarii kiedy mnie nie było, nie chcę myśleć co by się stało, gdyby przechodnie nie zadzwonili do straży pożarnej. To wydarzenie bardzo nadszarpnęło moje nerwy. Pewnego dnia brat przesłał mi stronę http://rutex-home.pl/oferta/ i postanowiłam, że zapoznam się z ofertą technicznej obsługi budynku. Umówiłam się z fachowcami, którzy obejrzą wszystkie instalacje. Obsługa techniczna i pomoc specjalistów na pewno mi się przyda. Dzięki nim nie będę martwiła się, że coś złego wydarzy się w domu pod moją nieobecność. Obrazki ze strony Rutex-home.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz